streda 13. júna 2018

Vitajte na mojom blogu :)

Ahojte, vítam vás na mojom blogu o kozmetike. Čakajú vás rôzne recenzie na produkty pleťovej, telovej, dekoratívnej kozmetiky a všetkého možného. Pred pár rokmi som založila tento blog a venovala som sa hlavne móde. S odstupom času som sa stala veľkým závislákom na kozmetike, tak som sa rozhodla, že sa podelím s vami o svoje postrehy a názory ohľadom kozmetického sveta.

Vaša Julie :)


Hello to my foreign subscribers!
I decided to do blog about cosmetics. Mostly, there will be reviews and opinions about skin care, body care and make up. In past, I had this blog about fashion, but recently I became a crazy cosmetic person more than fashion so after long time I decided to refresh my blog. I will not be anymore writing in English because many of the products we have here in Slovakia are not available in every foreign country. But if you are interested in reviews in English, please write me.

Julie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára