nedeľa 17. júna 2018

Recenzia: Yves Rocher - Sexy Pulp maskara



Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na maskaru od Yves Rocher: Sexy Pulp, ktorú som dostala ako darček k prvému nákupu. O tejto značke som počúvala od kamarátok veľmi často, reklamu a marketing majú na veľmi dobrej úrovni. Tak aj ja som sa dala zlákať na kozmetiku Yves Rocher a k nákupu som dostala túto riasenku. Nakúpené toho mám samozrejme viac, ale o tom potom. :)
- čierna farba
- 10 ml
- 14,50 € (ja som ju dostala ako darček)
Má dosť veľkú kefku, čo ma ale pravdupovediac nezaujalo, pretože mne najviac vyhovujú gumené kefky. Čítala som viacero recenzií, kde túto riasenku chválili, ja ale nemôžem súhlasiť. Riasy síce predĺži a zahustí, ale mala som oveľa lepšie riasenky za menšiu alebo rovnakú cenu. Taktiež si musíte naniesť dve vrstvy aby ste dosiahli nejaký efekt. To mi príde dosť otravné, hlavne keď sa ponáhľate. Môj najväčší problém je ten, že sa otláča pod očami. Po cca hodine nosenia mám čierne fľaky pod očami. Dve vrstvy a otláčanie sú pre mňa obrovské mínusy, keďže pri iných riasenkách tieto problémy nemávam. Mne teda táto riasenka nevyhovovala a som rada, že som ju dostala ako darček.





Baz maskary:

 Jedna vrstva maskary:

Dve vrstvy maskary:


Na fotkách žiaľ nevidno veľmi rozdiel medzi jednou a dvoma vrstvami, ale v realite je dosť veľký. 
Čo si o tejto maskare myslíte vy? 
Máte skúsenosti so značkou Yves Rocher? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára