nedeľa 8. júla 2018

Spotrebované produkty #1 - Jún

Ahojte! Dnes vám ukážem a zrecenzujem produkty, ktoré som spotrebovala v mesiaci Jún. :)



Head & Shoulders - Ocean Energy (šampón)


- šampón proti lupinám
- pre unavené vlasy, dodáva vlasom život
- vlasy sú po ňom hebké

Tento šampón bol podľa mňa fajn. Mal celkom príjemnú vôňu, vlasy som mala po ňom naozaj hebké. Jediné čo mi vadí na Head & Shoulders šampónoch je to, že keď sa dostanú do očí tak strašne štípu. Každopádne, robí to čo sľubuje. :)



Yves Rocher - Sebo Végétal (čistiaca micelárna voda 2v1)

- odstraňuje zbytky make-upu a nečistôt
- tonizuje pokožku
- odstraňuje prebytočný maz

Táto micelárna voda robí všetko čo sľubuje ale mne osobne nesadla. Parfumácia je hrozne silná, sama makeup dole určite nedá. Keď som sa s ňou odličovala musela som si tvár ešte opláchnuť vodou lebo ma štípala. Podrobne ju ešte opíšem v recenzii na celý rad Sebo Végétal, lebo je to na dlhšie. :D 



Yves Rocher - Sebo Végétal (gélový krém, proti drobným nedostatkom pleti) 

- pleť vyhladí
- absorbuje prebytočný maz
- účinne hydratuje po dobu 24 hodín
- zmatňuje

Taktiež čakajte osbitnú recenziu. Stručne: hrozne silná parfumácia, ale robí to čo sľubuje, až na tú hydratáciu. Tento krém vám skôr stiahne a vysuší pleť, čo môže vyhovovať veľmi mastným typom. Ja som zmiešaný a na mňa to bolo moc a myslím, že taktéto vysušovanie nie je dobré pre akýkoľvek typ pleti. Lebo vysušovanie štartuje ešte väčšiu produkciu mazu. Extrakt zo šišiaka bajkalského, ktorým sa táto rada vyznačuje je na konci listu ingrediencií, čo hovorí asi za všetko. Ingrediencie produktov na slovenskej stránke nenájdete, musíte zaloviť na tých zahraničných. 



Yves Rocher- Magnólia a Biely čaj (sprchový gél)

Určite poznáte tieto voňavučké sprchové gély od Yves Rocher. Ja som ich už mala skoro všetky. :D Ak ste ich ešte neskúšali tak odporúčam, tie vône sú naozaj úžasné, čistá aromaterapia! :) Tento konkrétny je fajn, parfumácia je ale príliš slabá a nevýrazná. Parfumáciu pri produktoch na telo mám narozdiel od produktov na tvár rada! Tento je taký nijaký, možno niekomu bude vyhovovať ale mne nesadol. Vo fľaške síce vyzerá na ťažšiu konzistenciu ako má napr. Dove ale je taký istý keď sa rozotrie ako tie "priesvitnejšie", takže sa ľahko umýva. :)




Alverde - voda z kvetov ruže

Jedným slovom : úžasná. Odporúčam všetkmi diesiatimi! Je to jemná kvetová voda od Bio značky Alverde, ktorú nájdete v DM drogérii. Vôňa je nevtieravá. Voda vás osvieži a zhydratuje. Ja ju požívam ako prvý krok po čistení, ako základ pre ostatné séra a krémy. :) Jediný problém čo som s ňou mala je to,že ten vrchnák dobre netesnil a v kozmetickej taštičke sa mi vždy trochu vylialo. Preto vidíte na fotke aj tú modrú čiarku perom, lebo som kontrolovala, koľko sa mi vylialo. :D



Dove - Go Fresh - Uhorka a zelený čaj (antiperspirant)

Mal by podporovať regeneráciu pokožky po holení a 48 hodinovú ochranu pred potením. Neviem, toto nemám odskúšané. Neobsahuje alkohol, takže neštípe ak máte práve oholené podpazušie. Každopádne ale bol super, pekne voňal, chránil pred potením (aspoň mňa, každý sa potí inak :D). Takže doporučujem!




Dermacol - 15Urea Body milk (telové mlieko)

Hydratačné telové mlieko pre všetky typy pleti, rýchlo sa vstrebáva. Parfemácia je taká zvláštna, po čase mi už liezla na nervy. Mlieko ešte sľubuje ochranu pred vysušovaním, hebkosť, pružnosť a celodennú ochranu pokožky. Myslím, že to aj splnilo ale kvôli parfumácii by som si ho už nekúpila. 






Missha Pure Source - Aloe


- plátenná maska s hydratačným a vyhladzujúcim účinkom

Túto masku som spomínala v nákupoch na Notine. Článok si môžete pozrieť tu. Maska bola hydratačná, ale nesadla mi úplne. Keď som ju mala na sebe tak ma trošku štípala a nebolo to príjemné, preto by som si ju už nekúpila. 





Catrice - Liquid Camouflage (korektor)

Toto bol môj prvý korektor a kúpila som si ho na základe odporúčania youtuberiek. Mala som ho v odtieni 010- porcellain. Bol naozaj skvelý! Krásne všetko zakryl, úplne mi sadla táto farba ne pleť. Kupovala som si ho kvôli tomu, že v poslednej dobe mám problém s rozšíreným akné a tento korektor ho zvládol zakryť "ľavou-zadnou". Naozaj odporúčam!


Máte odskúšané niektoré z týchto produktov? 
Čo si o nich myslíte vy? 
Dajte mi vedieť v komentároch :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára